Відео-зйомка об’єктів нерухомого майна

dji_phantom_obsidian_1

Обладнання

Dji phantom 4 pro

Можливості

За допомогою зйомки окремих об’єктів нерухомого майна з повітря за допомогою безпілотних летальних апаратів (дронів) можна суттєво підвищити суму, за яку таке майно буде реалізовано на СЕТАМі. Тільки завдяки відео потенційний покупець зможе побачити та правильно оцінити для себе перспективність придбання певного об’єкту нерухомого майна. Відео будинку чи цілого домогосподарства з повітря, здійснене за допомогою дрону, дає певне уявлення щодо характеристик лоту, що продається на СЕТАМ. Навіть при складанні постанови про опис і арешт звичайної квартири в багатоквартирному будинку, зйомка дроном дозволить показати загальний вигляд будинку, балкону квартири та мікрорайону навколо, що також позначиться на вартості реалізації арештованого майна.

Зйомка з повітря – це єдина можливість зафіксувати вигляд великих промислових виробництв, цілісних майнових комплексів (ЦМК) разом з їх територіями та будівлями. Також, відео-зйомка дроном дає можливість здійснити фіксацію об’єктів, доступ на які ускладнений, зокрема, через протиправні дії боржника та третіх осіб.

Наявність наочної демонстрації об’єкту нерухомого майна може значно підвищити зацікавленість зареєстрованих учасників до лоту. Як наслідок, об’єкт буде проданий за вищою ціною. Завдяки цьому, у разі недостатності суми з реалізації такого майна, стягувач отримає більшу суму, розмір заборгованості боржника зменшиться а виконавець стягне більшу суму виконавчого збору (основної винагороди).


Різниця

Приклад того, як здійснення аеро-відео-зйомки об’єкта дроном може вплинути на ефективність виконавчого провадження

Тільки фото З аеро-відео-зйомкою
Сума боргу: 200 000 грн Сума боргу: 200 000 грн
Оцінка СОД: 300 000 грн Оцінка СОД: 300 000 грн
Перші торги: не відбулись Перші торги: не відбулись
Другі торги: не відбулись Другі торги: реалізовано зі зростанням ціни за 260 000 грн
Треті торги: реалізовано за 210 000 грн
На рахунок виконавця (органу ДВС) надійшло 199 500 грн На рахунок виконавця (органу ДВС) надійшло 247 000 грн
Витрати ВП: 3 000 грн Витрати ВП: 4 500 грн
Розмір виконавчого збору (основної винагороди): 17 863,64 грн Розмір виконавчого збору (основної винагороди): 20 000,00 грн
Перераховано стягувачу: 178 636,36 грн Перераховано стягувачу: 200 000,00 грн
Боржник залишається винним ще 21 363,64 грн Рішення виконано у повному обсязі. Боржнику повернено 22 500,00 грн

Законодавча база

Закон України «Про виконавче провадження»

Стаття 18, частина 3: Виконавець під час здійснення виконавчого провадження має право:
п. 20) залучати в разі потреби до проведення чи організації виконавчих дій суб’єктів господарювання, у тому числі на платній основі, за рахунок авансового внеску стягувача

Інструкція з організації примусового виконання рішень

Розділ ІІ. Учасники виконавчого провадження
4. У разі потреби для проведення чи організації виконавчих дій виконавець має право залучити суб’єктів господарювання.
5. Залучення виконавцем інших органів, підприємств, установ, організацій, посадових осіб, фізичних осіб при примусовому виконанні рішень здійснюється у разі, якщо їх присутність може сприяти своєчасному й повному виконанню рішень.
6. Залучення у виконавчому провадженні відповідних органів, підприємств, установ, організацій, посадових осіб та фізичних осіб (крім понятих) здійснюється виконавцем шляхом винесення постанови про залучення цих осіб.
У цій постанові обов’язково зазначаються опис причин, що зумовили необхідність залучення, час та місце здійснення виконавчих дій, а також інші необхідні відомості.
Копія постанови надсилається відповідному органу, установі, організації, суб’єкту господарювання, особі не пізніше наступного дня з дня її винесення, але не пізніше ніж за три дні до запланованих заходів.

Види та розміри витрат виконавчого провадження, затверджені наказом Міністерства юстиції України 29.09.2016 № 2830/5

Розділ І. Види витрат виконавчого провадження, пункт 3
3. Послуги осіб, залучених до проведення виконавчих дій:
експертів;
зберігачів;
перекладачів;
суб’єктів оціночної діяльності – суб’єктів господарювання;
суб’єктів господарювання та інших осіб, залучених у встановленому законом порядку до проведення виконавчих дій.
Розділ ІІ. Розміри витрат виконавчого провадження, пункт 1
Розміри витрат виконавчого провадження, види яких зазначені у пунктах 1, 3, 6, 7, 10 розділу I Видів та розмірів витрат виконавчого провадження, визначаються відповідно до вартості товарів і послуг, зазначеної у відповідних договорах.

 


Призначення суб’єкта господарювання

Пропонуємо наступний порядок отримання послуг у виконавчому провадженні:
1. Послугу надає юридична особа – Громадська організація “Агенція з питань виконання рішень” у відповідності до п. 2.2. Статуту, Агенція, зокрема, здійснює відповідно до закону підприємницьку діяльність безпосередньо або через створені в порядку, передбаченому законом, юридичні особи (товариства, підприємства).
2. Для отримання послуги, державний/приватний виконавець виносить постанову про залучення суб’єкта господарювання (далі – Постанова).
3. Сканкопія постанови направляється на електронну адресу суб’єкта господарювання (Агенції з питань виконання рішень): office@ae.org.ua.
4. У відповідь на постанову, на адресу виконавця направляється два примірника договору та рахунок на оплату послуг.
5. Перед початком здійснення виконавчих дій, до яких залучено суб’єкта господарювання (аеро-відео-зйомка), виконавець передає представнику залученого суб’єкта господарювання (Агенції) підписаний та скріплений мокрою печаткою органу ДВС/приватного виконавця примірник Договору та Постанову на паперовому носії.
6. За результатом надання послуг, суб’єкт господарювання (Агенція) та виконавець підписують Акт виконаних робіт.
7. Після надходження оплати на рахунок Агенції, на електронну адресу виконавця направляється посилання на файл з матеріалом аеро-відео-зйомки для завантаження.